Tummen upp, tummen ner

2011-10-13 @ 22:36:09

- Att jag idag har fått en ny toalett.
- Att dagen idag har varit underbar, klättring har stått på schemat och vädret har varit på topp. Kan det bli bättre?
- Att jag klarade att klättra på en led enda upp till toppen, 30 meter!
- Att vi imorgon slutar redan vid 12:30.
- Att jag imorgon åker till min pojkvän.
- Att vi har fått nya spel till köket!!


- Att när jag kom hem var mitt badrum låst varför vet jag inte? De kunde ha satt en lapp men ingen lapp fanns så därför var det två killar P&M som låste upp det igen ^^
- Att jag inte vågar gå på toaletten, måste fråga imorgon om det är ok om jag gör det.
- Att mitt rum är väldigt stökigt..
- Att jag saknar Gamleby, men har det super bra här också. Men saknar i alla fall Gamleby!!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0