Helgen

2011-10-10 @ 16:03:28
Känns som det var första helgen som jag var här på internatet. Dock tror jag det var andra eller tredje helgen. I alla fall helgen har varit väldigt lugn, sovit bort halva dagarna känns det som när jag har gått upp vid typ 11 tiden. Spelat en massa kort med J&E riktigt trevligt. Lördagen spenderades i köket med popcorn, isvatten och kortspelande. Vid halv 11 tiden tog vi oss upp på berget för att kolla på meteorskuren, och visst såg vi det. Häftigt!!!

Söndagen spenderades också med kort spel, och korthusbygge ;) haha, ja vi har roligt i vårat kök!
Bilder från meteorskuren kommer, imorgon. Nu dags att sova. Men sammanfattningsvis en fin helg med fina vänner.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0