Förlåt...

2011-10-07 @ 12:33:47
...men jag tänker inte sätta mig i en kanot i ösregn, mulet och grått och när de har varnat för storm. De står på klart.se att det varnar för kraftiga vindbyar idag. Någongång får man vara hemma, och detta är en engångsföreteelse, jag lovar!

I stället så gör jag nytta här hemma, med att redigera bröllopsbilder, måste försöka bli klar med dem. Så dagen kommer att gå åt till det.

Känner mig lite som en dålig människa som är hemma menmen, det var faktiskt inte bara jag som var det.. I stället taggar vi nästa vecka, med vandring på torsdagen (på någon ö utanför Strömstad, så vi kommer få åka båt över) ska bli riktigt roligt faktiskt. Fredagen så ska vi klättra, yeah. Om det är fint väder, så det hoppas vi på..

Nej över till bröllopsbilderna. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0