Byte av toalett!

2011-10-13 @ 09:08:53

Byte av toalett! Hej hej i morse när Julia knackade på så kom Vaktis och en annan kille och frågade om det var min toalett som läckte och visst var det de. Det roligaste var ju att jag typ i går tänkte när de skulle komma och kolla. Dagen efter är de där. Så ja jag hade sällskap i morse när jag packade hehe. Så när jag kommer hem har jag troligtvis en ny toalett :) en annan sak vi frågade om lite fler spel till köket sagt och gjort G sa att det fanns spel i tidningsrummet, jag och J gick dit och hittade en massa spel bland annat monopol, LYCKA!!! annars då sitter i en bil på väg till Lysekil där vi ska spendera dagen vid en klippa och klättra hela dagen! Kommer väll tillbaka till skolan vid ca 17 tiden. Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en superbra dag :)

2011-10-13 @ 09:31:37
URL: http://hannalovisasol.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0