I kras

2011-11-04 @ 23:48:57
Vår plan (min och mammas) för imorogn var att vi skulle åka till Västerås för att bland annat åka till Itab då de har lagerförsäljning där, eller närmare bestämt i Surahammar. Men det sket sig, de har nämligen öppet vardagar till 18 sedan första lördagen i varje månad, mellan 10-14 om det inte är röd dag. Förra helgen när vi bestämde att vi skulle dit tänkte vi inte att det är ju faktiskt röd dag imorgon. Så det sket sig ju så blir att beställa istället..

Så istället åker vi till Kupolen och till Borlänge. Ska försöka inhandla ett par skor. Vi får se hur det går. Kanske hittar något annat roligt också! Känns som det var ett tag sedan jag shoppade, så något känner jag att jag måste unna mig, alltid trevligt med nya kläder.

Så ja det är nu dags att sova, skriver nog något inlägg imorgon kväll. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0