Torsdagen den 5 maj!

2011-05-05 @ 22:06:49

Hejsan!
Som sagt jag fyller 20 år idag, idag kliver jag in i vuxen världen, eller?
Har fått en massa sms och en massa gratulationer via Facebook. M ringde imorse och sjöng för mig, himmla trevligt. När jag kom till skolan lagom till fikat blev det sång även där av alla i matsalen. Efter det och under dagen har många kommit fram och sagt grattis.

Annars har dagen varit bra men stressig har sprungit hit och dit i princip hela dagen känns det som. Fixat och trixat inför folkhögskolans dag. Som är imorgon och på lördag!

Nu på eftermiddagen/kvällen har vi spenderat uppe på naturbruksgymnasiet där det var kosläpp idag. Himla trevligt, så blev att spendera några timmar där uppe. Var hemma någongång vid typ strax innan 21 om jag inte minns fel. Då var det bara att hoppa in i duschen då man luktade ladugård ^^ + att jag efter det städade lite på rummet. Nu ligger jag här i sängen och ska kolla på dagens avsnitt av Big Brother och till det ska jag avnjuta en delicato boll så här på min födelsedag. Det är jag värd. Vi hörs imorgon, förresten imorgon kommer Mamma och Peter hit också. Så blir nog inte någon uppdate förrens på kvällen. Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0