Tisdag 3 maj

2011-05-03 @ 22:18:22
Idag har det både snöat, haglat och regnat och varit lite sol emellan åt. Med andra ord ett väldigt växlande väder.
Annars då har dagen varit bra, började med kemi satt i datasalen och läste i boken och lite så, och lektionen innan lunch hade jag ju håltimme men fixade lite med Median. Efter det dags att ha media lektionen i en timme fixade lite inför folkhögskolans dag som är på fredag och lördag. Sista två timmarna hade jag svenska och var jätte flitig, skriver ett arbete om rädda barnen och unicef. Faktiskt intressant och roligt.

Annars så vad har jag gjort jo åkte till skytte banan vid typ 17:45, för att säga att vi inte skulle komma då Sofia inte var i skolan idag. Så åkte upp dit och där var D, så ja jag stannade kvar typ 2 timmar där och hjälpte till att skruva lite tavlor på pinnar och sådant, sedan blev det en hel del prat. Trevligt faktiskt!
Efter det åkte jag hemmåt, duschade och kollade på big brother, fast ja det dära med BB det kollar jag på just nu också. Men tänkte faktiskt att jag efter programmet ska sova. är super trött. Har ju dock sovmorgon imorgon. Ska bli skönt! Förresten fick faktiskt en chokladkaka av D då jag om två dagar fyller år, snällt tycker jag :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0