Snart tillbaka

2011-05-01 @ 10:18:36
Hejhej, jag är off på bloggen under denna helg. Jag återkommer ikväll eller imorgon.
kan ju berätta att jag åker tillbaka till Gamleby idag, känns både bra och dåligt, är ju faktiskt skönt att komma igång med skolanigen men ändå det är ju skönt att vara hemma också. Som sagt det är ju faktiskt bara en månad kvar sedan är man hemma hela sommarlovet. Plus att de två helgerna framöver kommer bli roliga, även veckan nu som kommer vi kommer bara gå i skolan och ha vanliga lektioner måndag-onsdag för att på torsdag ska vi pynta skolan och på fredag och lördag är det folkhögskolansdag!
Mer om det senare, skriver mera när jag kommer tillbaka till Gamleby. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0