Snart dags för lunch

2011-05-17 @ 12:09:15
magen börjar kurra lite grann, det är ju dock inte så konstigt då det snart är dags för lite mat. Eller lite och lite idag serveras det vårsoppa och hembakat bröd till efterrätt får vi ugnstekta äpplen och vaniljsås. Känns som det kommer bli bra, och mätt kommer man också bli. Längtar jätte mycket till det hembakade brödet, super gott.

Efter lunchen idag så är det media i en timme, får se vad vi hittar på då. Jag tror om jag inte minns fel att vi skulle upp till läs och börja redigera våran film, eller om vi går ut och filmar? Fast ser inte ut som vädret tillåter det. Sista två timmarna blir det att sitta vid datorn med lugna favoriter i hörlurarna och skriva det sista på mitt arbete om Rädda barnen och Unicef. Dock är jag snart klar så är bara lite fin slip som ska göras..

Nu är det dags för mat, min mage kurrar.
ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0