Måndag 9 maj!

2011-05-09 @ 14:37:05
Tjena
MÅndag idag igen, veckorna verkligen springer fram och det börjar närma sig slutet på detta läsår. Helt sjukt va fort det har gått okej det är faktiskt typ 3 veckor kvar men ändå tiden springer iväg. Jag håller på och tvättar för fullt, så så ser min måndags sysselsättning ut nu och en stund framöver. Sedan tänkte jag faktiskt vara duktig och jobba lite matte så man blir klar någon gång, så kanske man kan ha prov på fredag? Det vore ju toppen, jag satsar på det i alla fall och därför så måste jag jobba lite även efter skolan.

Tänkte senare visa er lite mer bilder från berget eller ja det är lite blommor och sådant. Även ett par bilder från kosläppet i torsdags. Så ja en del saker att se fram emot här på bloggen under dagen. Får se kommer säkert upp något mera inlägg än vad jag skrev nu. Det är bara in och kika emmelanåt!

nu åter till tvätten och pluggningen...

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0