:/

2011-05-31 @ 23:21:19

Hej! Jag glömde skriva att jag under hela dagen har haft någon form av huvudvärk. Som ligger och bara väntar på att få bryta ut ordentligt. Får hoppas man sover bort den, för huvudvärk har jag inte tid med i morgon och inte resten av veckan heller för den delen. Eller om den måste komma tar jag den gärna på söndag :) Känns också att det skulle behöva komma ett par smällar, men dock inte imorgon och om jag måste ta de kan jag tänka mig natten till torsdag. Det rensar upp luften då. Men det var väll allt för detta (onödiga) inlägget ;) lite uppdate fick ni ju i alla fall, puss och godnatt. Förresten jag hoppas eran tisdag har varit bra precis som min, förutom huvudvärken men har försökt att tänka bort den, och det har faktiskt gått väldigt bra :) det är bara nu när man är stilla och inte gör något som man känner. Så ja, som sagt god natt :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0