Dagens lista - Torsdag

2011-05-19 @ 22:12:16
Dagens låt: Black Label Society - In this river.
Dagens dusch: För någon timme sedan.
Dagens frisyr: Uppsatt, som jag haft de senaste veckorna.
Dagens smink: Inget.
Dagens kläder: Jeansleggings, linne och adidas tröja.
Dagens händelse: Paddlingen, var super roligt.
Dagens planer: Dagen har ju redan passerat, så får väll säga hur planeringen för dagen har sett ut. Skola mellan 10:10-16:15, kvällsmaten efter det ner på byn med ett par kompisar kikade runt bland annat till ica och systemet. Efter det sitta ute i solen ett tag med lite folk. Gick sedan upp på mitt rum och läste lite kemi och nu sitter jag här och kollar på BB och ska väll snart sova.
Dagens vill ha: Fredag.
Dagens saknad: Jag saknar Jon sjukt mycket, men får träffa honom imorgon!
Dagens tråkigaste: Att det var mulet imorse när jag vaknade men blev ju toppen väder frammåt eftermiddagen!
Dagens måste: Plugga kemi...
Dagens dricka: Lingondricka i matsalen och vatten nu här på kvällen.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Först förmiddags fika, efter det blev det lite lunch med pyttipanna från igår och fanns även någon laxgryta och potatis, efterrätten var kesellakaka med blåbär och glass. På kvällen var det kasslergryta, inte så jätte gott..
Dagens mående:

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0