27 maj

2011-05-27 @ 20:54:41
om en vecka är jag typ hemma, helt sjukt!

Hej hej, det är återigen fredag och dagen har gått fort. Hade kemi i morse lyssnade på en redovisning sen gjorde vi ett expriment utomhus för att sedan gå in till klassrummet igen och ha lite små laddar för att slutligen avsluta med en frågesport. Delade upp oss i två lag, sedan satte kampen igång vi vann med 11 poäng mot 9 av 12 frågor. Kan även tilägga att jag bidrog inte till mycket, som sagt kemi är ju inte min starkaste sida!

Eftermiddagen hade vi matte B, jobbade på som vanligt. Slutade vid 15 tiden, då blev det att gå tillbaka till rummet städa lite men fastnade vi datorn. Vid 16 gick jag till parkeringen där Evve och Anni väntade åkte till Ica och skjutsade sedan Evve till tåget. Jag och Anni åkte tillbaka till skolan och åt. Efter det till rummet och fortsatte städa, dammsuga och dammtorka. Så nu är det jätte fint på mitt rum igen!

Så vad ska man hitta på nu då? Jo kolla lite på BB och bara ta det lungt. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0