12 maj

2011-05-12 @ 19:29:09
Hejhej!
Torsdag idag, som sagt veckorna går fort nu. Helt sjukt, snart dags för helg igen. Denna helg kommer bli rolig min underbara vän Pernilla kommer hit, ska hämta henne i Linköping vid ca 20:30. Så vi kommer väll tillbaka hit vid ca 21:30 på ett ungefär. Blir väll att sova då, upp till skolan imorgon.

Dagen idag har faktiskt vart bra. Svenska imorse i två timmar skrev på mitt arbete efter det lite lunch där det bjöds på lasagne, efter det VO då vi inte gjorde så jätte mycket sålde lite Årsböcker. Efter det Block som idag var helt okej, första timmen hade vi klassråd och prtade lite grann och saker vi ska göra sista veckan. Sista timmen satte vi oss vid varsin dator där vi fick några rader om varandra. Blev dock inte klar så får fortsätta på typ söndag eller imorgon!

Nu ska jag ta en snabb dusch och vänta på att man ska sätta sig i bilen och åka mot Linköping. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0