00:26

2011-05-07 @ 00:26:47
Kom hem för typ 1 timme sedan, och har hunnit duscha. Så nu sitter jag här i min säng med datorn i knät och väntar på att håret ska torka lite så att man kan sova. Jag har vart nere hos Mamma och Peter som är här över helgen, de har husbilen med sig så de sover i den ett stycke bort från skolan.

Det är ju som sagt folkhögskolans dag här imorgon, och mellan 8:00-9:00 serveras det frukost. Vid ca 10-tiden ska vi vara på plats i skolan. Så ja det börjar ju bli dags att sova så man orkar upp imorgon.

Fick förresten presenter av Mamma och Peter, jag fick tandsmycke och ditsättning av mamma och av både mamma och Peter så fick jag en större kamera väska, äntligen får jag med mig alla tre objektiv och sådant. Toppen bra

Nej som sagt dags att sova, får se när man uppdaterar imorgon, beror lite på. Och om jag hinner annars återkommer jag på söndag (Y) Så ja ni får ha en bra lördag om jag inte smiter in med ett litet inlägg imorgon!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0