Torsdag

2011-03-17 @ 18:17:02

Hej!
Det är återigen torsdag, veckorna bara springer fram. Dagen idag har gått relativt snabbt, och vart en bra dag. Det började med Svenska i 2 timmar där vi hade redovisningar så nu har jag kämpa mig igenom två redovisningar denna vecka. Känns skönt och man blir stolt över sig själv efteråt när man har prestera..

Lunch var fisk, potatis och sås. Samt ananaspaj med grädde till efterrätt.

Dagen fortsatte med VO där vi gickade igenom lite bilder till våran fotobok. Samt hade vi redovisningar denna gång var det bok-gruppen som hade sin. Vi fick gå på en bokquiz. Med blandade frågor.. Efter det block där vi första halvtimmen egnade åt teater-förberedelser. Efter det vid halv 3 gick vi upp mot naturbruks gymnasiet där vi fick kika på en massa djur. Var jätte roligt, och när vi gick därifrån. Hela klassen drog så det var bara jag, sofia och sarah kvar. Då tog en elev ut en leopardgecko som Sofia frågade om vi fick hålla. SÅ jag har hållt i en leopardgecko idag också, det var häftigt och roligt. Så dagen har vart både rolig och intressant. Fanns även fåglar, ormar, marsvin, råttor, fiskar och sköldpaddor.
Måste nämna att sköldpaddor är nog bland de sötaste djuren som finns!




leopardgecko


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0