Ställdalen

2011-03-19 @ 00:52:52
Ja jag tog mig hem med bilen, kom väll hem till Ställdalen vid ca 20:30 någongång. Blev att äta mat, tacotårta. Riktigt gott var det, annars så har jag kollat på dagens och gårdagens avsnitt av Big Brother. Har även hunnit färga mitt hår. Så nu ligger jag här i sängen och väntar på att håret ska torka lite, så att jag kan sova.

Klockan börjar närma sig 01. Imorgon blir det Örebro med bland annat biltema måste köpa ett kullager till min bil, då det är det som är felet. Skönt att veta vad det är, och att det heller inte blev så dyrt ett nytt kullager kostar ca 500:- sånt man får räkna med. I alla fall imorgon bär det av mot Stockholm också, träffa älsklingen. Stannar tills på söndag då jag åker från Stockholm klockan 17:00 med Swebus är i Gamleby klockan 20:15. Då blir det en promenad till skolan. Men nej kom på att jag ska ta fram axelremmen till min väska lättare att bära den då, efter det ska jag nog börja kolla på filmen Trassel och sedan sova. Puss och godnatt.

Måste säga att blir nog inte så mycket bloggning i helgen. Kanske ett - två inlägg till. Annars så hörs vi på söndag kväll när jag är tillbaka i Gamleby..
puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0