Planering för vecka 12

2011-03-21 @ 20:12:45
Måndag: se föregående inlägg
Tisdag: Skola, börjar dagen med kemi blir väll att sitta och läsa i kemiboken. Som alla andra kemilektioner.. Efter det håltimme, får se vad jag gör då. Kanske skriver ut lite papper vi får se. Sedan lunch. Efter lunchen är det media en timme fortsätta med storyboard. Sista två timmarna har vi svenska. Vet inte riktigt vad vi ska göra där förrutom en redovisning som en i klassen har kvar att göra. Äta mat sedan blir det nog lite luftgevär skytte. På samma ställe som vi var på idag. När jag kommer hem ska jag försöka mig på självporträtt och fixa då det är veckans uppgift till onsdag.
Onsdag: Sovmorgon, fixa det sista på bilderna typ? Om jag inte hinner klart på tisdag kväll. Annars blir det väll fika vid 10-tiden. Vid halv 12 ska jag ha utvecklingssamtal. Sen börjar min första lektion klockan 13-16. Efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på. Bara ta det lungt kanske?
Torsdag: Skola men inte vilken vanlig dag som helst utan Bob Hansson kommer hit föreläsning på Åbyskolan på förmiddagen, workshop på eftermiddagen. Slutar klockan 15:00 ca. Eller ja då är det fika för alla i matsalen så slutar väll kanske vid 15:30 något sånt. Blir intressant hoppas vi på.
Fredag: Först skola, med 2 olika lektioner kemi och matte. Efter det tillbaka på rummet för lite packning. 16:30 är det kvällsmat efter det blir det att ta det lungt innan jag ska bege mig till Swebus buss station. Bussen går klockan 19:15 så går väll härifrån någongång vid 18 - 18:30 något sånt. Framme i Stockholm vid ca 23 tiden.
Lördag: Stockholm åker hem på kvällen eller så stannar jag till söndag. Vi får se beror på om jag är ledig på måndag eller inte..
Söndag: Om jag inte åkte hem på lördagen från Sthlm så åker jag hem idag på förmiddagen. Annars så är jag redan hemma i Ställdalen. Så vi får helt enkelt se vart jag är ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0