New shoes

2011-03-04 @ 23:35:00

Hej!

Förlåt för att detta inlägg inte har kommit upp tidigare, men har inte haft tid.
Nu har jag dock tid här på fredags kvällen, så nu tänkte jag visa er mina nya skor som jag köpte när jag var på Marieberg i söndags, de är köpta på skopunkten. Kostade 99:- på rea (jag betalade 74, för hade en bonuscheck på 25:-)

 
 

Jag älskar mina nya skor, nu väntar jag bara på att våren/sommaren ska komma. Så att jag kan börja använda de. Jag längtar. För just nu är det lite för kallt, eller ja för blött. Jag tyckte det var ett riktigt bra köp, så söta. Det är bara det var man ska matcha det till?

Jo, jag vet vitt linne och jeans short. Det vore snyggt eller svarta byxor och svart tröja. Eller ja det finns mycket som det går att matcha till, ska bli roligt att använda dem. Det blir ju så att kläderna inte ska dra så mycket uppmärksamhet, utan det är skorna som gör hela outfiten.
Oj vilket mode inlägg detta blev, eller?

Aja jag är i alla fall nöjd med mina nya skor. Tycker även det var ett perfekt pris på de.

Trackback
RSS 2.0