När jag kan, då kan inte blogg.se

2011-03-02 @ 17:23:43
Hejhej!
Jag tänkte faktiskt blogga imorse, när jag klickat mig in på blogg.se hemsida. Är det driftstörningar-problem-vad det nu var? Så kunde inte blogga. Det är ju typiskt när jag kan, då vill inte blogg.se samarbeta med mig. Dock är det smällar man får ta. Så ja i stället bloggar jag nu i stället. Skolan är slut för dagen och jag har ätit kvällsmaten i skolan!

jag borde plugga, men det får väntas med tills imorgn. Eller senare idag. Det återstår att se. Nu funderar jag på om jag ska lägga mig i sängen och kolla på ännu ett avsnitt av Glee, riktigt bra serie får jag lov att säga!
Får se vad som händer senare, antagligen bara ta det lungt.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0