Min helg

2011-03-18 @ 00:13:06

Det var ju min helg som jag skulle skriva om, så nu innan jag ska sova tänkte jag berätta om vad som händer och sker i helgen.. Kommer bli en hektisk men rolig helg. Den kommer spenderas stora delar i bil, på tåg och buss..

Det är ju såhär att min bil, det är något fel på den. Tror vi då den låter konstigt etc. Felet är dock än så länge okänt, men vi (jag) hoppas det går att ordna nu vad det är. Så därför ska jag åka hem imorgon efter skolan. Slutar vid ca 15:00 så jag åker väll härifrån Gamleby mellan 15:00-15:40 något sånt. Då jag innan jag åker härifrån ska hinna tanka + att jag ska köpa mig en falafel tallrik (bara hoppas att pizzan har öppet!!) efter det åker jag hemmåt mot Ställdalen, och sen håller vi ALLA tummar och tår på att bilen håller hela vägen hem, men det ska den väll göra? Det återstår att se..

På lördag eftermiddag vid ca 17:00 ska jag sätta mig på ett tåg som tar mig till Stockholm där jag ska hälsa på Jon. Det blir att äta ute någonstans när jag kommer fram sedan bara ta det lungt.. Är i alla fall framme i Sthlm någon gång vid ca 19:00. På söndag ska vi till Solsidan och kolla lite grann, sedan blir det att sätta sig på bussen mot Gamleby klockan 17:00 och är framme i Gamleby vid ca 20:15. Sen blir det att gå från hållplatsen till skolan som tar en sisodär 30 minuter. Det är väll skönt med en promenad. När jag kommer tillbaka på rummet blir det väll typ att sova på en gång. Skola dagen efter.

Så ser min helg ut i alla fall. Ni ska se att det kommer lite bilder också på typ söndag kväll eller måndag..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0