min ängla pappa

2011-03-24 @ 23:40:58
grattis världens bästa ängla pappa på födelsedagen. jag önskar att du var här nere på jorden så vi kune ha firat dig på din 61-års dag. tyvärr går inte det, men jag hoppas och tror att du sitter där uppe i himmlen och firar din födelsedag, och att du har haft en fin dag.

jag älskar dig och saknar dig mer än någonsin, men jag hoppas du har det bra där du är just nu. jag vet att du är med mig varje sekund som går, och du ska veta att du alltid har en speciell plats i mitt hjärta som ingen kan ta.

//din dotter Emma


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0