Måste skriva av mig lite

2011-03-15 @ 20:58:32
Hejhej!
Det är såhär att min bil mår inte riktigt bra, då undrar ni säkert vad det är för fel. Vet ni vad? Det undrar jag också. Vet inte vad det är för fel på den, den var nyss inne på besiktning, så det är konstigt. Det låter i alla fall konstigt om den när man åker, och i förrgår det vill säga i söndags när jag var på väg hem från Linköping så hoppade typ bilen fram. Den betedde sig jätte konstigt.

Jag orkar inte, känner mig naken utan bil, jag vill ha en bil så JAG kan åka vart JAG vill när JAG vill. Får se hur det går, vi hoppas på det bästa. Som det ser ut just nu så blir det nog att åka hem med bilen på fredag efter skolan. Låta bilen stå där åka med swebus från Örebro till Stockholm på lördag eller söndag var där över natten/dagen (beror på om jag åker på lördag eller söndag) sedan åker jag med swebus från Stockholm till Gamleby på lördag kväll. Eller ja det går ett klockan 17:00 så åker med det. Vilket åkande det blir. Inte en lugn stund. Sedan nästa helg blir det att åka från Gamleby hem till Ställdalen på Fredag och förhoppningsvis åka med MIN bil tillbaka till Gamleby på Söndag. Hur jag ska ta mig dit är ett annat problem som får lösas efter vägen..

Sedan får vi se hur det blir nästa vecka, var ju meningen att Sofia och Sarah ska följa med mig hem då, men ja vi får se hur det blir med det. Varför ska allt skita sig, jag orkar inte detta just nu!!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0