Måndag, 21 mars 2011

2011-03-21 @ 20:08:30
Hej hallå

Jag trode denna dag skulle bli tråkig, men ack så fel man kan ha. Att allt kan vända på en liten femöring ;)
I skolan finns det en anslagstavla med en massa saker på bland annat om luftpistol/luftgevär skytte. Som jag och min kopis Sofia nappade på och ville testa. Så jag, hon och hennes pojkvän åkte dit och provade på. Säger bara åhh vaotroligt roligt det var.. Helt otroligt, det vi testade idag var luftpistol, super skoj! Imorgon blir det nog att testa luftgevär.
Det blir nog även så att vi ska bli medlemmar kostar 90:- sjukt billigt. Sen finns det 4 tillfällen per vecka man kan vara där då det är två dagar luftpistol och två dagar luftevär.

Annars då har dagen vart som vanligt, slutade vid 14 men gick aldrig till rummet då utan var kvar i skolan med Sofia. Vi roade oss så gått det gick och roligt hade vi. Sedan åt vi lite mat och efter det begav vi oss mot luftpistols skyttet..


Så sammanfattningsvis har det vart en otroligt rolig dag idag!! Det gillar vi flera sådana dagar.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0