Helgen som var..

2011-03-14 @ 22:27:56
Hejhej!
Tänkte berätta om helgen som var, mellan den 11-13 mars.

I fredags var jag ju i skolan mellan 10:10-15:00, sedan blev det att städa, duscha och lite sådant och bara fördriva tiden. Så gott det gick. Vid typ 23:45 satte jag mig i bilen och åkte mot Linköping för att hämta Jon, som skulle komma dit vid 00:15. När jag kom in i Linköping tror ni inte jag får en polisbil bakom mig som åkte bakom mig ett bra tag, inge roligt. Men de stoppade mig ju inte i alla fall, kollade typ på hastighetsmätaren 264 gånger ^^ När jag åkte rakt vidare mot station så svängde polisbilen av. Kom till station, där Jon stod och väntade. Vi åkte sedan hemmåt mot Gamleby. Gick och la oss vid typ 02:00 ungefär..

Lördagen började med lite sovmorgon, efter det åkte vi ner till byn för att äta lite frukost på fiket nere i gamleby-centrum. Där det även var musikunderhållning.. Riktigt gott är det. Efter det blev det lite bil-fix. För att sedan åka till Linköping och gå på stan några timmar. Var meningen att vi skulle äta i Linköping, men vi fikade sen vart vi så mätta så vi beslutade oss för att äta i Gamleby på kvällen i stället. Så vi åkte hemmåt, tog det lungt. För att sedan åka ner till pizzan för att handla och sedan åka hem och kolla på film och äta. Var meningen att vi skulle ner på Ubbe´s ett tag på karaoke-kvällen. Dock blev vi för trötta så vi hoppade över det. Gick och la oss sedan, trötta efter en dag på stan.

Även denna dag så började vi med ett besök på fiket nere i centrum. Med varsin smörgås och ett fikabröd till efterrätt. Efter det tog vi en sväng till Västervik var bland annat ut till campingen i Västervik. När vi var på väg ut dit så åkte vi förbi Lager157, så efter besöket på campingen var vi in där en sväng där jag hittade ett par converseskor för 400:-, ord pris är typ 700:- Vilket fynd så jag slog till på dem, för har alltid velat haft ett par.
Efter det tillbaka till rummet Jon packade och så kollade vi på en film. Efter det när klockan var typ halv 6 tror jag åkte vi till Linköping igen för att äta och lämna Jon vid tåget. Åkte från Linköping vid ca 21-tiden. Var hemma i Gamleby vid ca halv 11 kanske. Gick typ och la mig på en gång.

Så sammanfattningsvis jag har vart fram och tillbaka till Linköping 6 gånger ^^,
Har i alla fall vart haft en underbar helg tillsammans med älsklingen, jag ÄLSKAR dig Jon! Tack för helgen ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0