Hejhej

2011-03-16 @ 19:37:07
Vad ska jag säga började min dag med frukost i skolan på fm-fikat. Gick tillbaka till mitt rum där jag satte kameran på laddning och fixade i ordning mig för skolan. Vid ca 11-tiden gick jag ut med kameran i högsta hugg för att fotografera till dagens foto-uppgift (bjuder på en bild nedan) hem till rummet igen för att redigera dem.

Vid 12 tiden drog jag mig mot skolan, för lunch. Vid 13:00 började min första lektion. Slutade runt halv 4 tiden. Till rummet för att vänta på att tvättstuge-mötet skulle börja. Som det gjorde vid 15:45 så nu har vi tvättmaskin och tvättstuga typ bara några meter från min dörr. Dock så hände det en sak idag, den la sig på golvet, på nått konstigt vänster. Så tar kanske ett tag innan den går att andvända igen, det får vi se..

Annars har jag vart till affärn en sväng, kollat på senaste avsnittet av Big Brother. Jag ska snart kolla igenom PP-presentationen tills imorgon då jag har redovisning då. I svenska, samma som jag hade i tisdag. Det känns faktiskt skön. Men nej nu ska jag snart ta mig en dusch, sedan blir det som sagt att kolla igenom PP-presentationen.

förresten har fullt upp i helgen, mer om det senare i ett inlägg. puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0