God natt!

2011-03-05 @ 02:47:38

Tja tja! Jag förstår inte hur jag orkar hålla ögonen öppna. Klockan har passerat halv 3 på natten. Det är ju tur att det är helg, så man kan sova länge i morgon :) I morgon blir det att ta det ganska lungt på förmiddagen vid typ 15 tiden ska jag åka in till Västervik. Jag och Sarah ska ju hem till Sofia, för film och pizza kväll. Ska bli himla roligt! Ska vara där vid ca 17 tiden. Så varför jag ska åka från Gamleby så tidigt är för att jag ska hinna tanka samt handla på Willys och den andra affären som jag aldrig kommer i håg namnet på. Kommer säkert hem sent på lördag kväll/natt men skriver säkert ett inlägg då. Jag ihop ju dock skriva några inlägg innan jag åker till in till Västervik. Så ja, vi hörs när jag har sovit ett X antal timmar. Får se när jag har upp innan 12 blir det nog i alla fall. Aja vi hörs när vi hörs. Det vill säga när jag vaknat. Som kan vara allt mellan 9-12. Puss och sov så gott :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0