Fredag, igen!

2011-03-04 @ 20:00:12
Hejhej
Jag har helt glömt bloggen idag. förlåt
Har väll inte hänt så mycket idag, haft två timmar kemi och två timmar matte. Det är väll det som har hänt ^^ Sen såklart mat vid halv 5. Annars jo justja har ju faktiskt städat och dammat mitt rum. Duktigt av mig.

Klockan börjar närma sig 20:00 och jag sitter här och pluggar, men kände att jag var tvungen att uppdatera er lite grann, då jag inte skrivit på hela dagen. Så jag ska väll återgå till pluggandet, tänkte jag. Håller på med en uppgift på median, en reklam uppgift. Har ju redovisning på måndag i median.

Förresten jag har planer för helgen. Idag inte så mycket planer, eller jo vara uppe ett bra tag för att kolla på dagens avsnitt på Big Brother. Om jag orkar vill säga tror de brukar komma upp på internet vid ca 02, annars får jag kolla på det imorgon när jag vaknar..

Nej nu tillbaka till pluggandet...

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0