Frånvarande

2011-03-23 @ 22:16:37
Hejhej!
Jag har vart lite off från bloggen, eller ja från datorn också. Hade utvecklingssamtal i morse eller ja innan lunch. Kan informera att det gick bra. Efter det lunch, med våfflor till efterrätt. Min första lektion började klockan 13:00 då med visning av lite bilder, planeringen för nästa vecka då vi ska till Kalmar hela onsdagen (mer om det senare) efter det tog vi den sista timmen ellr ja blev nog ungefär en och en halv timme, en fotopromenad upp till Naturbruksgymnasiet (Gamleby gymnasiet) eller va det heter. Där de finns en massa djur i alla fall. Så blev att fota de, så ja man blev och lukta ladugård. Mindre roligt..

De bilderna kommer i alla fall upp under morgon dagen orkar inte ladda upp de nu. kika in då

Jag och Sofia hade bestämmt oss för att inte gå iväg och skjuta idag, men vi kunde inte motstå utan gick dit endå var där till ca halv 7. Efter det blev det att sitta tillsammans med henne vid station ungefär en timme tills hennes buss gick hem. Efter det traskade jag hemmåt mot skolan. Så jag kom inte till skolan förrens vid 20:00 ungefär och då gick jag och bokade en tvätt tid och gick och duschade. Nu sitter jag här, och ska snart sova..

Imorgon är det ingen vanlig dag, imorgon kommer Bob Hansson hit. Kan berätta om det mera imorgon. När jag vet vad vi egentligen ska göra ^^



Föresten, vi är lediga på måndag. Extra lång helg. HÄRLIGT
puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0