Färdig pluggat

2011-03-06 @ 23:00:38
Sådär ja, varför tog jag inte tag i detta tidigare idag. Kanske tog sammanlagt 2 timmar att sammanställa och skriva ihop arbetet (men hade typ all fakta då jag gör i skriver om samma sak på svenskan) har även gjort en PowerPoint presentation. Har även gjort en annan uppgift även denna tills i morgon, där jag skulle granska en reklamfilm. Så nu är det bara ta sig i kragen och redovisa dessa två imorgon, det klarar du Emma. Jag vet att du gör det!!

Pepp talk till mig själv, det är bra det ^^

Om man skulle krypa ner i sängen och kolla på nått avsnitt av Big Brother från 2006, haha beroende? Ja lite smått.. Inte kan jag ladda hem de senaste avsnitten heller för att www.tankafetast.com inte funkar. Varför? Aja nu sova, eller nått avsnitt av Big Broter fast nu fick jag precis hem avsnitt 1-3 av Glee season 2 ;) Kanske blir att kolla på det i stället. Aja skola imorgon slutar klockan 14:00. Då blir det att fixa sommarjobb och kolla efter skolor och lite sånt. PUSS och godnatt.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0