Dags att gå!

2011-03-25 @ 18:07:49
Det börjar bli dags att gå mot busshållsplatsen, ska även in på ICA och vet inte hur mkt folk det är. Det är ju löning så alla storhandlar väll? Så bästa att gå nu, bussen går 19:15 från andra sidan byn (känns det som i alla fall) men är typ det i jämförelse vart jag är nu. I alla fall, får se om det finns internet på bussen annars kommer det nog något sms-inlägg att jag sitter där och lite efter vägen också. Vi får helt enkelt se..

Jag vill säga till Er alla att ni får ha en underbar helg. Sen hoppas vi även på strålande sol. Kan informera att här för kanske runt 1 timme sedan vräkte snön ner. Dock blev det knappt nått på backen men endå. Det ska bli vår nu!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0