Dagens roligaste

2011-03-17 @ 21:38:58
Hejhej
Måste bara berätta en rolig sak som hände idag. I morse på svenskan så hade vi redovisningar, en kompis pratade om servicehundar sen nämnde hon brandalarm att hundar kan varna för det för männiksor som är döva eller något sånt. I alla fall en stund efter går brandalarmet, kan det tima bättre?

Det var lite roligt men ja nu till det jag tänkte berätta. Brandalarmet gick..
Jag: Där gick brandalarmet.

Vi sitter helt stilla kollar lite frågande på varandra en lång stund. Innan jag säger:
- Vi kanske ska gå ut?

haha och då reser sig alla och går ut på gården, tog ett tag innan vi liksom fattade vi bara satt där.
Utanför sa läraren till mig, med ett skratt tyckte du det gick seg. Mitt svar blev "ja" och hennes motsvar blev "jag var bara tvungen att skriva klart meningen" hahahahaha är det så när det verkligen händer på ritkigt också? Var ju tur att detta bara var en övning, men lite roligt var det allt. Efter att vi stått ute i ca 10 minuter gick vi in igen och fortsatte lektionen som vanligt..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0