Att vara utan bil...

2011-03-24 @ 18:16:03

...är faktiskt väldigt skönt om jag ska vara ärlig. När man har tillgång till bil och körkort tar man bilen vart man än ska. Denna vecka har jag inte haft någon bil här, så om jag ska till något ställe, ja då blir det till att gå. Egentligen är det ju skönt att gå, bara man väl gör det.
Så under denna vecka har jag gått jätte mycket. I söndags när jag kom med swebus från Sthlm gick jag upp till skolan. I tisdags så gick jag tillsammans med Sofia fram och tillbaka till skjutbanan, i går samma vända fram och tillbaka till skjutbanan. Kan informera idag att jag har träningsverk hahahahaha inte så mycket men lite, var nog efter springningen ;)

Imorgon blir det att gå åter igen, då från skolan förbi ICA (måste in och köpa något) och fortsätta gå mot bussen.. Så ja denna vecka har jag vart väldigt hurtig får jag lov att säga. Kanäven informera er om att jag på måndag kommer tillbaka hit och då har jag bilen med mig ;)
Så ja, det dära med promenaderna kan vi nog lägga åt sidan ;) Ska dock försöka gå ut en gång i veckan. Nu när vädret också börjar bli bättre. Underbart väder, och snö håller på och smälter så det gillas!


tänk om man fick glida runt i denna!!
men jag får nog nöja mig med min volvo 940, tills jag har vunnit ungefär 100 miljoner eller nått sånt.
När jag gör det ska jag äga en sådanhär bil ;)
tänk om man


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0