Vädret vill inte sammarbeta

2011-06-12 @ 12:30:36
Hejhej!
Dagens plan var att äta frukost ute på trappan, sedan lägga sig i solen och sola. Det blev helt ändrade planer med den saken. Frukosten åt jag framför tv:en och solningen blev det inte heller något av, då en massa moln skymmer solen idag.

Förresten inte det lättaste att somna igår då det började åska, OGILLA.. Haha var lite rädd, men måste ha somnat efter ett tag för sedan vaknade jag vid ca 04 kollade klockan och somnade om igen. Gick upp lite innan 10-tiden.

Idag måste jag ta tag i mitt rum, det vill säga städa, dammsuga ska även försöka byta sängkläder. Så det är väll bara att sätta igång.


Bild från igår på väg hem från Nitten


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: yearman

sv, Hängelbyxorna är köpta på BikBok!

2011-06-12 @ 13:56:16
URL: http://yearman.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0