Planering för vecka 24

2011-06-13 @ 23:29:50
Måndag: Ja denna dag är snart slut och har redan skrivit vad jag har gjort..
Tisdag: Gå upp vid ca 9:00 äta frukost och lite så. Hinna ta dagens outfit och lägga upp. Vid 13 ska jag vara vid tandläkaren så blir att åka härifrån runt 12:40. Sätta dit ett tandsmycke. Åka tillbaka hem, för att fixa lite innan jag åker iväg och jobbar. Åker härifrån ca 14:40. Jag börjar jobba 15:00 och jobbar fram till 21:30. Efter det blir det att åka hem ta det lungt och sedan gå och sova.
Onsdag: Försöka gå upp vid 9 tiden, städa mitt rum.. Som jag skulle göra i helgen och som jag även gjorde sedan hände något tror inte jag orkade städa klart, så nu ska jag ta tag i det!! Vid 14:40 åker jag härifrån mot Kopparberg för ett eftermiddags pass mellan 15-21:30, hem sedan och sova.
Torsdag: Denna dag kommer vara underbar, ska gå upp vid 9 tiden. Ta det lungt på morgonen fixa lite mer på rummet ta fram madrass och bädda och lite sådant. Åker iväg och jobbar mellan 15-21:30. Efter jobbet hämtar jag Jon i Kopparberg vid station ♥ för att sedan åka hem, blir typ att sova på en gång.
Fredag: Jobba, vet dock inte mellan vilka tider. Blir dock inte eftermiddag så börjar kankse vid 8-9 någonting sådant? Det återstår att se. På kvällen vet jag inte vad som händer. Kommer säkert vara trött efter att ha jobbat hela veckan. Får se vad vi hittar på, älskling är i alla fall här!
Lördag: På förmiddagen blir det att ta ddet lungt på eftermiddagen styr vi kosan mot Lindesberg där det väntas sommarfest, för familjen Sjögren. Med mat och trevligt sällskap. På kvällen är det Parkfesten får se kanske joinar den eller inte. Det återstår att se, och vad Jon vill :)
Söndag: Jon åker hem :( Är nog också troligtvis kalas för syster idag..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0