Kvällsutflykt

2011-06-12 @ 23:59:47
Hejhej!
Vi åt upp maten för att sedan bege oss ut på en liten kvällutflykt, kokade kaffe och tog med oss i en termos och sverige dammsugare. Med oss tog vi också varsitt kastspö. Vi åkte ut mot Born och ställde oss på ett ställe där och började kasta, åke en liten bit till på vägen där vi fikade och fortsatte kasta. P fick upp en liten abborre som han slängde tillbaka, jakten på fisken fortsatte. Och bara sådär från ingenstans fick JAG napp, en abborre fick jag med mig upp på kroken på ca 3 hekto (jag är överlycklig). La den på stranden och fortsatte kasta, lyckades då fastna med draget mellan två stenar en bit ut så fick ta av mig strumor och skor och kliva ut.

Senare fick även P en liten större abborre som även den fick en plats på stranden. Vid ca 22 tiden begav vi oss hemmåt igen. Så ja premiär turen för mig började ju bra!

Bilder från fisketuren:

(sjön, vi först stannade vid)


(abborren som slängdes i igen)


(min abborre som jag fick)


(solnedgång)


(klar blå himmel och månen kikade fram på kvällen)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0