Jordgubbar ♥

2011-06-16 @ 14:35:10
Efter att ha ätit lite jordgubbar så åker jag nu in till jobbet för att jobba mellan 15-21:30. Jag hoppas på att dagen går fort så det blir kväll snart. Åker hem efter jobbet och duschar och fixar det sista i rummet för att sedan åka in till Kopparberg igen och hämta Jon vid 22:58 på station!

Åka hem och typ sova på en gång, det blir jobb i morgon mellan 8-14.
på återseende

.PS. förlåt att det inte har blivit någon förändring i bloggen men jag har inte hunnit. Hoppas det blir under veckan i alla fall! .DS.



Kommentarer på detta inlägg
Postat av: belsas / elsa

Nu har jag dragit en vinnare i tävlingen! Gå in och kika om det var du som vann! ;)



Allt bra? :)



Kram!

2011-06-20 @ 18:14:05
URL: http://belsas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0