Jobb & shopping

2011-06-27 @ 23:30:01
Det är vad dagen har bestått av. Jobbade först mellan 8:45.15:15. Efter jobbet var det meningen att vi skulle åka upp till Ludvika för att gå på bland annat Dollarstore och typ Lindex och H&M. När vi slutat jobba säger mamma att vi i stället åker upp till Borlänge och till Kupolen. Sagt och gjort jag åkte hem i förväg (då vi hade varsin bil) och lämnade bilen och lite så strax efter kommer mamma och vi åker upp mot Borlänge. Vi var först in en sväng på Biltema, för att sedan åka vidare till Kupolen där vi sprang igenom varaneda affär typ i alla fall..

Vi var på jakt efter varsin klänning till bröllopet som är i augusti. Jag hittade en på H&M (som ni får se när det närmar sig) Annars hittade jag en väska, större modell på skohuset och sedan hittade jag en till klänning på Vila, som var jätte söt. Så ja det blev min shopping idag..






Därför jag inte har uppdaterat då jag inte varit hemma. Imorgon är det jobb som gäller igen samma tid imorgon.
Ska tydligen bli fint väder även imorgon, är sommaren påväg tillbaka? Vi hoppas det, fore ju underbart.
Puss och godnatt

 


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Ahh, Emma, vad kul att ni köper grejer till mitt bröllop!! (antar att det är det och inte ett till som du ska gå på i augusti... ;)



Vi har gjort bordsplacering nu och sitter och filar på festprogrammet så att det ska bli roligt för er att läsa!!



Kram

2011-06-30 @ 20:13:37

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0