Dags att hoppa i säng

2011-06-09 @ 23:46:23
Klockan börjar närma sig 00:00 och jag ska nu gå och sova så man orkar upp imorgon ska upp vid ca 7:45.
Jobb mellan 8:45-15:15 efter det tar jag helg. Det ska bli väldigt skönt, så vad händer i helgen fredagen blir det nog bara att ta det lungt (städa lite mer på rummet och packa upp lite saker kanske?)

På lördag åker jag upp till Nitten och stannar där ett tag, om det då inte öser ner regn. Kanske dock åker upp endå, får får helt enkelt se. Planen just nu är i alla fall att åka upp. Söndagen blir det att ta det lungt och ladda för en ny vecka på jobbet. Då jag ska jobba eftermiddag vilket innebär att jag börjar 15:00 och slutar 21:30..

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

- mhh, vgd?

2011-06-10 @ 17:45:36
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0