Dag 11 - En låt du vill ha på ditt bröllop

2011-07-28 @ 17:45:00
Dag 11
En låt som jag vill ha på mitt bröllop, det är nog olika om vad jag skulle vilja ha just idag och det kanske inte alls är samma låt som jag vill ha när jag väl SKA gifta mig. Dock måste jag bjuda på några stycken ;) Det finns så många fina, här kommer det 4 olika!









Dag 1 - Din favorit låt - just nu
Dag 2 - Din hatlåt
Dag 3 - En låt som gör dig glad
Dag 4 - En låt som gör dig ledsen
Dag 5 - En låt som du kan hela texten till
Dag 6 - En låt som du just börjat lyssna på
Dag 7 - En låt som ingen tror att du skulle älska
Dag 8 - En låt som du brukade älska med nu hatar
Dag 9 - En låt som du ofta hör på radio
Dag 10 - En låt du lyssnar på när du är ledsen
Dag 11 - En låt du vill ha på ditt bröllop
Dag 12 - En låt du vill ha på din begravning
Dag 13 - En låt som får dig att skratta
Dag 14 - En låt som du skulle vilja kunna spela på instrument

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0