Time to sleep

2011-07-21 @ 01:15:13
Varför går tiden så fort på kvällarna? Klockan är redan över 01:00.

Har i alla fall hunnit med mycket idag, gick upp vid 10 tiden och ringde till tandläkaren och bokade en tid. Så att jag kan sätta fast tandsmycket igen, fick tid 19 augusti. Så ja jag får vara utan tandsmycket under en månads tid. Jag har även hunnit skriva in alla LP och EP skivor så ska föröska skicka iväg de listerna, till nostalgipalatset i Stockholm.

Idag efter att jag har sovit då, så ska jag åka till affären. Tänkte handla inför helgen, för visst är det torsdag imorgon? Haha som sagt vilsen på dagarna när man är ledig! Förresten så har jag faktiskt namnsdag på lördag, för i almananackan står det EMMA det ska jag fira med Tacos och Marängswiss (stavning?) Det är jag värd,. så jag blir att handla bland annat det imorgon.

Nej dags att sova, puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Just det ja Emma, jag tänkte på dig igår när jag kollade i almanackan. Grattis på namnsdagen en dag i efterskott!!

Hoppas att marängsvissen var god!

2011-07-24 @ 11:38:11

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0