Planering inför vecka 27

2011-07-02 @ 23:00:49
Måndag: Jobba, tror jag börjar runt 12, och jobbar därefter 6 timmar frammåt så slutar alltså vid 18:30 då jag har lunchrast på en halv timme.
Tisdag: Jobb igen, antagligen ungefär samma tid.
Onsdag: Kanske jobb beror på hur mycket det finns att göra, annars så vet jag inte vad jag ska hitta på.
Torsdag: Samma här om det finns något att göra så ska jag väll jobba annars är jag ledig.
Fredag: Ledig eller jobbar, det återstår att se? Börjar troligtvis packa lite inför Stockholms resan.
Lördag: PACKA, och bara ta det lungt.
Söndag: Åker från Ställdalen runt halv 10 tiden då mitt tåg går vid ca 11 mot Stockholm. Miljöombyte för en vecka, jag bosätter mig hos älsklingen under en veckas tid!

UPPDATE OM PLANERINGEN;
Måndag: Hämtade biljetter på Gärdekiosken, åkte sedan mot jobbet och jobbade mellan 11:15- ca 17:15. Efter det hem och nu sitter jag här. Ska dock snart slita mig från datorn, sätta på lite bra musik och städa det sista på rummet.
Tisdag: Jobbade mellan 8:30 - 15:15. Nu sitter jag bara här och har inget att göra.
Onsdag: Ledig
Torsdag: Jobba mellan 7:30 - 13:30. Var och häslade på Lisbeth en sväng innan vi åkte upp till Ludvika för att köpa present till Ted, som fyller 4 år idag.
Fredag: Jobb mellan 7:30 - 14:00.
Lördag: PACKA, åka till Nitten på kalas. Bilder kommer troligtvis under kvällen!
Söndag:

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0