Kan inte sova!

2011-07-20 @ 01:24:25

Jag ligger vaken i sängen och vrider mig fram och tillbaka. Jag kan inte sova, försöker komma på hur jag ska lösa det där med mitt tandsmycke. Jag hatar när jag gräver ner mig i saker. Men nu börjar jag också få lite panik då jag bara har 2 veckor på mig då de har semester stängt och att jag flyttar till Grebbestad i slutet av augusti, mamma och jag åker ner en vecka innan så vi åker härifrån typ den 23 augusti. Därför MÅSTE jag få en tandläkartid antingen vecka 32 eller 33. Får ringa mamma imorgon eller ja det blir ju tekniskt sätt idag, och prata med henne. Hon hittar säkert på något bra, det brukar alltid mammor göra. Så nu har jag skrivit av mig lite får hoppas det går bättre att sova nu. Jobbigt nog är jag hungrig också, det får jag göra något åt efter ett X antal timmars sömn! Puss och godnatt, och jag hoppas det går bättre för er att sova än vad det gör för mig!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Tova

sv: okej :) Jag bor i sthlm :P

2011-07-20 @ 12:09:35
URL: http://tovaandtheblogg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0