I morgon åker jag hem

2011-07-16 @ 23:03:21
Hejhej!
I morgon lämnar jag Stockholm bakom mig för att åka hemmåt mot Ställdalen. Har spenderat en vecka i Sveriges huvudstad, otroligt trevligt har jag haft det. Underbart att få tillbringa tid tillsammans med Älsklingen.

Idag har vi hunnit med en massa saker som bland annat besökt aqvaria (eller hur det stavas) och även åkt upp i Kaknästornet. Trevligt, trevligt. Inga bilder har jag eller jo men orkar inte ladda upp så det får jag fixa när jag kommer hemmåt det vill säga bild-bomb på söndag kväll!

Åker i från Stockholm vid 15 tiden i morgon, är i Örebro runt 17, Tåget går vidare eller ja jag hoppar på ett annat tåg mot Ställdalen som går vid 17:47 (om jag inte minns fel) det vill säga att jag är i Ställdalen vid 19 så hemma alltså vid 19:30 typ då jag ska gå från station.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0