Great

2011-07-19 @ 21:37:54
Husvisningen gick bra, visade alla rummet, vinden, garaget och lite sådant. Tog ca 40 minuter, nu har jag haft min första husvisning ;)

Just nu sitter jag och skriver in alla våra LP-skivor som pappa hade, det är ju en del kan jag säga. Dags att fortsätta efter det så ska jag kolla på Full house och sedan sova. Ska försöka att inte vara uppe till halv 3 i natt ^^

Imorgon måste jag fixa en tandläkartid, men vet inte hur jag gör. Får ringa till mamma och be henne hjälpa mig, då det är semesterstängt på folktandvården fram tills vecka 31. Jag måste ha en tid innan jag åker till Grebbestad. Det är ju så att mitt tandsmycke lossnade idag, dryyyygt. Så måste alltså sätta dit det igen.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0