Förtidigt att packa? Inte om man heter Emma

2011-07-04 @ 22:52:01
Hejhej alla solstrålar!

Jag är på väg att sova, börjar jobba imorgon 8:30, vilket betyder att jag ska gå upp vid ca 7. Slutar vid 15 så då blir det att packa lite. Ja, jag vet att det är typ en vecka kvar, men jag älskar att vara ute i god tid. För det betyder att jag hinner kolla så att jag har allt med mig ungefär 1564 gånger innan söndag, för det är ju bra, eller?. Jag är sådan, att jag måste kolla typ en miljon gånger så allting verkligen ligger där i väskan, om jag lägger ner vi säger en parfym (för ett exempel) stänger väskan måste jag öppna igen för att verkligen se om den ligger där. För vem vet den kanske har hoppat ut? Jag är konstig jag vet ;)

Det är också bra att vara ute i god tid för då kommer man på en massa fram tills man ska åka som man måste ta med sig då man hinner tänka igenom. För om man packar 3 timmar innan man åker så missar man ju typ 25% av det man skulle ta med sig och som man behöver. Nej, mitt tips var ute i god tid ^^


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0