Dåligt!

2011-07-31 @ 02:16:49

Det har varit dåligt på bloggandet under de senaste dagarna. Det är för att det har varit fint väder. Men även att jag har tillbringat tid på vinden, där jag har rensat bland en massa saker. Från 7 kartonger ner till 2.mycket onödigt som man lägger upp på vinden. Blir att fortsätta lite idag. Blir även en sväng bort till återvinningen för att slänga en massa gamla tidningar. Annars flyter dagarna på, börjar också bli dags att packa det som jag ska ha med mig till skolan. Dags att sova nu då klockan har passerat 02.00. Och som sagt det är ju en dag i morgon också! Puss och godnatt. Ska försöka blogga lite grann i morgon (läs: idag) bland annat slänga in planeringen för nästa vecka och kanske några amera inlägg. Så där nu säger jag God natt igen.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0