Dagens lista - Fredag

2011-07-08 @ 23:59:35
Dagens låt: Änglahund - Hasse Andersson. Jag har fastnat på den ^^
Dagens dusch: För typ en timme sedan.
Dagens frisyr: Uppsatt, haha tråkig som jag är. Orkar dock inte göra något annat, ska ju faktiskt bara jobba.
Dagens smink: Inget.
Dagens kläder: Just nu sitter jag i pyjamasbyxor och linne.
Dagens händelse: Att det var sista jobb dagen idag, nu är det sommarlov på riktigt
Dagens planer: Efter som jag jämt skriver dessa lister så sent så har ju dagen redan varit, men dden har bestått av jobb och grillning på kvällen samt lite packande.
Dagens vill ha: Söndag, söndag, söndag!
Dagens saknad: Saknar Jon, men på söndag åker jag till huvudstaden och umgås med honom i en hel vecka.
Dagens tråkigaste: Inget är tråkigt idag.
Dagens måste: Jobba var jag ju tvungen att göra, annars inte så mycket måsten.
Dagens dricka: Vatten under dagen nu på kvällen till maten blev det att dricka coca-cola
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Frukost i bilen på väg till jobbet, två knäckebröds smörgåsar. Grillad kyckling och potatis sallad på lunchen på jobbet. På kvällen grillade vi köptt, majs, paprika och andra saker och åt potatis sallad till.
Dagens mående: Det är bara fint med mig, dock är jag väldigt trött just nu.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0