Då tar jag sommarlov

2011-07-08 @ 21:16:29
Japp, japp. Idag har jag officielt (heter det så?) sommarlov. Har ni jobba i typ om det är 4 veckor, pengar har det blivit. Mamma har semester from nästa vecka vilket betyder att jag också har semester, eller ja jag har sommarlov jag. Känns skönt, kan göra lite vad man vill nu. Så ja nästa vecka eller redan nu på söndag åker jag till Stockholm. Blir där tills nästa söndag då jag tar tåget hem igen.

Underbart att umgås med älsklingen en hel vecka. Saknar det, när vi båda gick på skolan umgick vi ju liksom ungefär 24/7 så från det att vi inte jorde det, blev ju en liten omställning då vi nu ses då och då. Eftersom vi bor en bit i från varandra jag här i Ställdalen och ja som sagt han i Stockholm. Så det blir ju inte att man ses så ofta. Men ja som sagt en vecka tillsammans nu! Lovely

Nu ska jag skriva det jag skriver i typ alla mina inlägg nuför tiden här på bloggen, nämligen jag ska nu sätta igång att städa. Eller ja städa och städa plocka upp lite kläder från golvet och ta en sväng om med dammsugaren. Så det är fint när man kommer tillbaka från Sthlm. För i morgon hinns det inte heller för då ska vi på kalas i Nitten ska vara där runt 15:00 efter det hem och packa det sista, sen gå och lägga sig i tid så man orkar upp på söndag, blir att åka härifrån runt halv 10.

Ska försöka slänga in ett inlägg senare också, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0