Byhåla och storstad

2011-07-13 @ 17:50:08
Skillnaden mellan byhåla och storstad!

Eftersom jag bor i en liten byhåla med knappt 500 invänare och jag nu sitter mitt i Stockholm, eller ja men typ där det bor över 1 miljon invänare. Finns det ju en del skillnader som tex det här med flygplan/helikoptrar..

Hemma när man hör något typ springer man ut för att kolla vad det är och står gärna och kollar ett tag också för att se vart den tar vägen. I stockholm när man hör något springer jag ut på balkongen de första typ 5 gångerna innan man inser om man ska springa ut varje gång man hör något så kulle man få springa fram och tillbaka hela dagen.. Så ja nu kollar jag inte end ut genom fönstret för att se vad det är.. Tänkt vilken skillnad det är, och framför allt vad nyfiken man är!


bild från när vi flög upp till Luleå


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0